Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz, jeśli to możliwe,  paragonem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.W.KOM Grzegorz Komuniewski
Wenus 37F
80-299 Gdańsk

 4. Postępowanie reklamacyjne

Po odbiorze przez nas paczki z produktem, sprawdzimy jego faktyczny stan. Jeśli potwierdzimy słuszność reklamacji, dokonamy zwrotu płatności za produkt jego wysyłkę do nas, lub wymianę na inny, zależnie od życzenia klienta.

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.W.KOM Grzegorz Komuniewski
Wenus 37F
80-299 Gdańsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz w ramach możliwości paragon lub fakturę.

Po otrzymaniu przez nas zwrotu, w ciągu 7 dni na podany numer konta, lub poprzez system PayU lub Paypal (zależnie od sposobu dokonania płatności) zwrócimy płatność.

 

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Sklep internetowy Shoper Premium